شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ محمد حسین مفتی فلسطین

حوزه/ شیخ محمد حسین مفتی قدس و دیار فلسطین، نسبت درخواست های سازمان افراطی "معبد یهودی" مبنی بر یورش به مسجد الاقصی و مشارکت در فعالیت های موسم به " انتشار قربانی در عید فصح" که قرار است در منطقه "القصور الامویه" در کنار مسجد الاقصی انجام گیرد، هشدار داد. این برنامه ها همزمان با اعیاد یهودی از روز پنج شنبه آینده اجرا می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد حسین مفتی قدس و دیار فلسطین، نسبت درخواست های سازمان افراطی "معبد یهودی" مبنی بر یورش به مسجد الاقصی و مشارکت در فعالیت های موسم به " انتشار قربانی در عید فصح" که قرار است در منطقه "القصور الامویه" در کنار مسجد الاقصی انجام گیرد، هشدار داد. این برنامه ها همزمان با اعیاد یهودی از روز پنج شنبه آینده اجرا می شود.

مفتی قدس گفت: این سازمان ها با همچون مقامات رژیم اشغالگر، تمامی قوانین و عرف بین المللی را زیر پا می گذارد که آخرین آن نادیده گرفتن قطعنامه یونسکو در خصوص مسجد الاقصی است.

وی افزود: تداوم تجاوز به مقدسات فلسطین در رأس آن مسجد الاقصی، منطقه را به "بمبی ساعتی" تبدیل می کند و نسبت به جنگ دینی قریب الوقوع هشدار می دهد.

شیخ حسین در بیانیه خود با اشاره به اینکه این اقدامات با آموزه هایی که ادیان آسمانی به آن دعوت می کنند منافات دارد؛ کینه توزی، نفرت انگیزی و نژادپرستی که شهرک نشینان صهیونیستی از طریق تجاوز به اماکنی عبادی، مقدسات، سرزمین و جان های آنان با حمایت اشغالگران اسرائیلی علیه اهالی فلسطین بوجود می آوردند را محکوم کرد.

وی همچنین تصمیم مقامات رژیم اشغالگر را مبنی بر شهرک سازی جدید و گسترش شهرک های موجود در اراضی فلسطینی را محکوم کرد و خواستار حضور گسترده در مسجد الاقصی شد تا درخواست های سازمان های افراطی یهودی را در یورش به مسجد و هتک حرمت به آن با شکست مواجه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha