پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبکه العربیه

حوزه/ پوشش خبری شبکه عربستانی "العربیه" در خصوص خروش اهالی قدس علیه اشغالگران و شهرک نشینان، خشم فلسطینی ها و عرب زبان ها را برانگیخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پوشش خبری شبکه عربستانی "العربیه" در خصوص خروش اهالی قدس علیه اشغالگران و شهرک نشینان، خشم فلسطینی ها و عرب زبان ها را برانگیخت.

شبکه العربیه، تجاوزات رژیم اسرائیل را "درگیری میان دو طرف بر سر تجمع در وقت افطار" پوشش داد و به تجاوز های شهرک نشینان و نیرو های اشغالگر به فلسطینی ها در الاقصی هیچ اشاره ای نکرد.

شایان ذکر است که فلسطینی ها در محله " الشیخ جراح" تظاهراتی را علیه اشغالگران و سیاست های نژادپرستانه آنها برکزار کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات در محله "الشیخ جراح"، در مقابل خانه ای که توسط شهرک نشینان تصرف شده بود، تجمع کرده و این اقدام را محکوم کردند.

کاربران فلسطینی و عرب زبان نیز به این اقدام واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران نوشت: شبکه العربیه به نفع چه کسی حقایق را تغییر می دهد و فلسطینی ها را متجاوز به ارتش رژیم اشغالگر جلوه می دهد. عجیب نیست که این شبکه در حال حاضر توسط موساد اداره شود.

کاربر دیگر نوشت: این اقدام العربیه، این شبکه را در صف اشغالگران علیه ملت فلسطین قرار می دهد.

همچنین یک کاربر دیگر نوشت: شبکه العربیه به شبکه عبری تبدیل شده است. قسم می خورم بسیاری از روزنامه نگاران و نویسندگان یهودی، این اقدام یهودیان افراطی و نژاد پرست را محکوم کرده اند، امّا شبکه العربیه تجاوز یهود به فلسطینی ها را توجیه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha