جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله نظامیان صهیونیستی به تجمع دانشجویان دانشگاه القدس

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه القدس در بیت المقدس اشغالی حمله کرده و ده‌ها جوان فلسطینی را زخمی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، حمله نظامیان صهیونیستی به دانشجویان دانشگاه القدس منجر به زخمی و مجروح شدن ده‌ها دانشجوی فلسطینی شد.

نظامیان اسرائیل روز پنجشنبه به تجمع اعتراضی دانشجویان فلسطینی در نزدیکی محوطه دانشگاه القدس در شهر ابودیس، در جنوب شرقی بیت‌المقدس اشغالی حمله کرده و با شلیک گلوله‌های پلاستیکی 6 جوان فلسطینی را مجروح ساخته و با پرتاب بمب‌های اشک آور متعدد منجر به آسیب شدید تنفسی 18 دانشجوی دیگر در اثر استنشاق گاز شدند.

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد امدادگران به محل حادثه فرستاده شده‌اند و دانشجویان مجروح در محل حادثه به صورت سراپایی مورد درمان قرار گرفته‌اند و خوشبختانه نیازی به بستری شدن هیچ یک از آنان وجود ندارد.

در اخباری مشابه چندین جیب ارتشی اسرائیل به روستای فهما در جنوب شمال کرانه باختری شهر جنین یورش برده، خانه یک فلسطینی با نام احمد شفیق شعبان را مورد تفتیش قرار داده و اتومبیل او را به طور غیرقانونی مصادره کردند. سربازان همچنین به روستاهای بیت قاد و دیر ابوضعیف در شمال جنین حمله ور شده و سعی در تحریک مردم داشتند. اوایل پنج شنبه نیز سربازان یک جوان فلسطینی را در ایست بازرسی در نزدیک جنین ربوده و خانه یک زندانی سیاسی سابق در اردوگاه پناهندگان را به طرزی وحشیانه تفتیش کرده، خانواده او را مورد بازجویی قرار ادند.

نظامیان همچنین یک فلسطینی را در الخلیل و 3 تن دیگر را در بیت لحم در کرانه باختری اشغالی ربودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha