شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فلسطین

حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، ملت فلسطین در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری را به تجمع در مسجد الاقصی دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ملت فلسطینی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری را به تجمع در مسجد الاقصی و برگزاری نماز در کنار موانعی که اسرائیل برای جلوگیری از ورود آنها به شهر قدس قرار داده، دعوت کرد.

این جنبش همچنین بر استمرار تجمع در شهرک قدیم در شهر قدس اشغالی و ورودی های آن و تلاش برای برگزاری تمامی نماز ها در مسجد الاقصی و صحن های آن تأکید کرد.

جنبش حماس تمامی گروه ها و فعالیت های جوانان و بانوان را به همبستگی، وحدت و تسریع بیشتر در تشکیل فرماندهی میدانی یکپارچه دعوت کرد.

جنبش مقاومت خواستار تسریع در تشکیل کمیته های نگهبانی شبانه در تمامی اماکن فلسطین و هوشیاری شدید نسبت به نیرنگ شهرک نشینان شد و گفت: این شهرک نشینان به روستا ها و اردوگاه های دور دست نفوذ می کنند.

جنبش حماس از مقاومت قهرمان در نوار غزه خواست که انگشتانش را روی ماشه نگهدارد و موشک های خود را برای هدف قرار دادن پناهگاه ها و تأسیسات نظامی و حیاتی دشمن آماده کند.

جنبش مقاومت اسلامی، ملت فلسطین و امت آزاده عربی و اسلامی را به اعلام همبستگی و حمایت همه جانبه از خیزش روز افزون قدس دعوت کرد تا برای رژیم اشغالگر ثابت شود که اهالی قدس تنها نیستند و این پیام را به سازشگران و توطئه گرانی که به آغوش رژیم صهیونیستی پیوستند، برسانند تا به بیدار شوند.

جنبش حماس به برگزاری تظاهرات شبانه در محله های صهیونیست ها و مناطق نزدیک به شهرک نشینان و خیابان های منتهی به آن دعوت کرد تا متجاوزان هزینه تجاوز خود را بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ایول خسته نباشید دارن خداقوت