سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جنبش حماس

حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی حماس با قدردانی از مشارکت مردمی در «جمعه خشم برای فلسطین» و «روز جهانی قدس»، خواستار حمایت و همبستگی با غزه شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش مقاومت اسلامی حماس با قدردانی از مشارکت مردمی در «جمعه خشم برای فلسطین» و «روز جهانی قدس»، خواستار تشدید همه اشکال حمایت و همبستگی با غزه تا پایان تجاوز شد.

این جنبش از حضور ملت فلسطین در مسجد الاقصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تشکر کرد و گفت: ما تشکر و قدردانی عمیق خود را از مردمی که به ندای خشم جمعه فلسطین و روز جهانی قدس در تمام پایتخت‌ها، شهرها، میادین و مساجد جهان عرب و اسلام پاسخ دادند، ابراز می‌کنیم.

جنبش حماس همچنین از حرکت مردمی جهانی در پایتخت‌های مختلف جهان در همبستگی با مردم فلسطین و مسئله عادلانه آنها و در رد و محکومیت تجاوز به نوار غزه قدردانی کرد.

حماس از عموم مردم فلسطین در کرانه باختری، قدس، داخل اشغالی خواسته است تا به راهپیمایی خود در دفاع از شهر قدس اشغالی و مسجد مبارک الاقصی برای حفاظت و دفاع از آن ادامه دهند و این کار را به هر طریق و برای مقابله با تمام تلاش های اشغالگران و گله های شهرک نشینان آن برای تحمیل یک واقعیت انجام شده در سرزمین پاک خود انجام دهند.

همچنین از آنان خواست تا در پایان این ماه مبارک و در ایام عید سعید فطر و روزهای آتی به همه گونه مقاومت ادامه دهند.

جنبش حماس از عموم امّت عربی و اسلامی و مردم آزاده جهان خواست تا به همه شکل‌های همبستگی و حمایت از مردم ما در غزه سربلند ادامه دهند، جنایات دشمن و تروریسم علیه آنها را برملا کنند و فشار وارد کنند و همه ابزارها را برای توقف این جنگ تجاوزکارانه و ایستادگی در کنار مسئله عادلانه مردم ما و مبارزه مشروع آنها برای دفاع از خود و آزادسازی سرزمین و اماکن مقدسشان، به کار گیرند.

حماس همچنین از آنها خواست تا با تمام ابزارها و در تمامی سطوح برای "انزوای این رژِیم نژادپرست و فاشیست و جرم انگاری تروریسم آن و محاکمه سرکرده های آن و تلاش برای پایان دادن به اشغال سرزمین اشغالی ما شود، تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha