دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

«روزِ جهانیِ قدسِ» امسال، به تمامِ معنا جهانی شد و بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و به‌صورت فراگیر و سراسری، در سراسر جهان پُرجوش و خروش‌تر برگزار شد و ملتِ ظلمِ ستیزِ ایرانِ اسلامی؛ همدل، همراه، همصدا و دوشادوش دیگر عدالت جویان و آزادیخواهان جهان در صفوف به‌هم پیوسته، متحد و یکپارچه؛ ندای حقیقت، آزادی و مظلومیت فلسطین را به گوش جهان رسانده و علیه کفر، استکبارِ جهانی و صهیونیزمِ بین‌الملل خروشیدند و مرگ آمریکا و اسرائیل را فریاد زدند.

«روزِ جهانیِ قدسِ» امسال؛ روز بدل‌شدن سیلی سخت در عملیات غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین قهرمان، به مشت آهنین طوفان‌الاحراری فراگیر، سراسری و کوبنده در کل بلاد اسلامی و در میان تمام امت بزرگ رسول الله بود، که به‌زودی گردباد آن پایه‌های متزلزل و لانه سست‌تر از لانه عنکبوتی رژیم موقت و جعلی صهیونیستی را نابود و آنان را از کاخ و عاج سلطنت ظلم و طاغوت و ترور به کوخ مذلت می‌نشاند، إن شاءالله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha