چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شیخ علی الصددی - بحرین

حوزه/ حجت الاسلام شیخ علی الصددی، بر لزوم آزادی زندانیان انقلاب بحرین و بازگشت مهاجران به وطن خود تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ علی الصددی، روحانی شیعه بحرینی و امام جمعه مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز، با تأیید اینکه کشور به شدت نیازمند اصلاحات واقعی و جدی است که با ریشه‌های بحران‌ها و راه‌حل‌هایی که سطحی نباشد، مرتبط باشد، بر لزوم آزادی زندانیان و بازگشت مهاجران به وطن خود تاکید کرد.

وی افزود: کشور بحرین و مردمش سزاوار و مستحق ده برابر اقدامات وعده داده شده هستند، امّا این وعده ها بحران ها را از بین نمی برد، بلکه آن را حفظ و تثبیت می کند.

شیخ الصددی با طرح سؤالی، گفت: آیا وقت آن نرسیده که این کشور ناله‌هایش را آرام کند، زندان‌هایش کاملاً از بازداشت‌شدگان خالی شود، مهاجرانش برگردند و همه از موهبت‌هایش برخوردار شوند؟

خطیب جمعه بحرین خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، روزی است که «امام روح‌الله موسوی خمینی» نامگذاری کرده است تا امّت را با دشمن کینه توز و آشکار و نژادپرستی نفرت‌انگیز آن، مبانی ملعون آن و نقشه‌های گناه‌آمیزش آشنا کند تا امّت مخالفت خود را با این دشمن اعلام کرده و بار دیگر از آن برائت بجوید و نبرد خود را با او تقویت کند و او را حاشیه و در انزوای کامل نگه دارد.

شیخ الصددی تصریح کرد: روز قدس، روز یادآوری امّت است که برای بازپس گیری سرزمین غصب شده، تلاش کند و جلوی جنایات و گناهان دشمن و هتک حرمت مقدسات و زیر پا گذاشتن حرمت مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان توسط رژیم اسرائیل، بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha