شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی الصددی - بحرین

حوزه/خطیب نماز جمعه مسجد امام صادق (ع) در شهرک الدراز بحرین، گفت: مسئله مسجد الاقصی، بیت المقدس و فلسطین با سهل انگاری یا مزدوری برخی رژیم ها، حذف نخواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الصددی خطیب نماز جمعه مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز در غرب منامه، طی سخنانی گفت: مسئله مسجد الاقصی، بیت المقدس و فلسطین با محدودیت، سهل انگاری یا مزدوری برخی رژیم ها، حذف نخواهد شد.

وی از نمایندگان پارلمان بحرین درباره موضع آنها در قبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی که شروع به نفوذ و گسترش کرده است و همه از آن رنج خواهند برد، سوال کرد.

شیخ الصددی ادامه داد: امت با این اعلام جدی و اصولی نسبت به موضع عادلانه، محکم و یکپارچه خود در قبال حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین، پیام خود را به ابرقدرت های جهان خواهد رساند که گوش ها را کر و مناطق را به لرزه درآورد؛ پیامی که معنای روشن آن این است که اسلام دیگر در گرو دستان شما نخواهد بود.

خطیب مسجد امام صادق (ع)، خطاب به نمایندگان گفت: بر خانم‌ها و آقایانِ نماینده در این کشور مسلمان پوشیده نیست که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر سرزمین فلسطین، تا آنجا که من می دانم، خواست ملّت بحرین و خواست شما نیست. پس ای نمایندگان مردم، شما و مجلس شما در برابر این واقعیت که در حال گسترش و همه گیری است و همه از آن رنج خواهند برد، چه کار کردید ؟ منطق نمایندگی مردم و جایگاه آنها کجاست و زمان موضع گیری چه وقت فرا خواهد رسید؟

وی از دولت خواست که از طریق وزارت ذیصلاح خود به نیازهای طیف گسترده ای از خانواده ها در مناطق و شهرهای مختلف بحرین رسیدگی کند.

شیخ الصددی اشاره کرد: مسئولیت رفع نیازهای مردم اگرچه مشترک است، به هر حال، تا حد زیادی این مسئولیت به عهده دولت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha