پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انجمن علمای فلسطین

حوزه/ انجمن علمای فلسطین با بیان اینکه فلسطین از دریا تا روخانه و از شمال تا جنوب آن سرزمین فلسطینی، عربی و اسلامی است و یهود و صهیونیسم هیچ حقی در آن ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای فلسطین با بیان اینکه فلسطین از دریا تا روخانه و از شمال تا جنوب آن سرزمین فلسطینی، عربی و اسلامی است و یهود و صهیونیسم هیچ حقی در آن ندارند، گفت: هیچ طرحی هرگز این حقیقت را تغییر نخواهد داد.

مروان ابو راس رئیس انجمن علمای فلسطین و رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص طرح الحاق کرانه باختری گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم که بیانیه اسلو باطل است و به رسمیت شناختن این رژیم غاصب، یک جنایت دینی، قانونی، انسانی و تاریخی است.

وی ملت و مقاومت فلسطین را به آماده باش عمومی در برابر اقدامات رژیم اشغالگر و نژاد پرست اسرائیل و انقلاب علیه آن دعوت کرد و از تشکیلات خودگردان و رهبران آن خواست که دست در دست مقاومت و مردان آن بگذارد و بیانیه اسلو را لغو کند.

رئیس انجمن علمای فلسطین، علمای امت را به تشویق امت و دولت ها به حمایت از پایداری ملت فلسطین و حق آن دعوت کرد و گفت: فلسطین امانتی بر گردن همگی به ویژه علماست.

ابوراس با بیان اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل، به منزله خنجر از پشت بر ملت فلسطین و ضایع کردن حقوق آن است، لذا بسیج و آماده باش عمومی امت در برابر این رژیم اشغالگر و اقدامات آن یک واجب شرعی  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha