چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ علی یاسین رئیس "انجمن علمای صور" با اشاره به اینکه این حاکم ستمکار که تلاش می کند تا صدای مظلومین را مسکوت سازد، هیچ گاه به هدف خود نمی رسد، تاکید کرد که زندان صهیونیستی زندانیانی با شکم های خالی در خود جای داده است. اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر دست به اعتصاب می زنند و انتفاضه فلسطین را ادامه می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ علی یاسین رئیس "انجمن علمای صور" در نشستی که با هدف همبستگی با بازداشت شدگان و اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی برگزار شده بود با اشاره به اینکه این حاکم ستمکار که تلاش می کند تا صدای مظلومین را مسکوت سازد، هیچ گاه به هدف خود نمی رسد، تاکید کرد که زندان صهیونیستی زندانیانی با شکم های خالی در خود جای داده است. اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر دست به اعتصاب می زنند و انتفاضه فلسطین را ادامه می دهند.

شیخ یاسین ، تاکید کرد: اسرائیل خنجری است که استعمار و استکبار برای امت عربی و اسلامی ساخته است تا از منابع آنها استفاده و بر آن حکمرانی کند. وی اشاره کرد: این اراده ملت هاست که در نهایت پیروز می شود و ما در سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه به سر می بریم. این پیروزی به فضل اتحاد و همیاری ارتش، ملت و مقاومت به دست آمد و پروژه راه اندازی خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرد.

رئیس "انجمن علمای صور" در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما با صبر و استقرار مقاومت در کشور لبنان این رژیم را از میان بر می داریم. وی مواضع ملت استوار را در نپذیرفتن عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی علی رغم توطئه برخی از حکام عرب و دولت های جهان، ستود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha