شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وزیر خارجه ترکیه در اسرائیل

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر "چاووش اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه به سرزمین های اشغالی و دیدار با سران رژیم صهیونیستی را به شدّت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر "چاووش اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه به سرزمین های اشغالی و دیدار وی با سران دشمن صهیونیستی را به شدّت محکوم کرد و گفت: این سفر با موضع گیری های ملت ترکیه و ملت های عربی و اسلامی، تناقض زیادی دارد.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در یک گفتگوی مطبوعاتی گفت: این سفری که در راستای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل بود، چند روز بعد از راهپیمایی فاشیستی پرچم ها و فراخوان یورش به مسجد الاقصی انجام گرفت.

وی افزود: این اقدام ترکیه به معنی عدم مخالفت آن با این راهپیمایی و یورش های خصمانه به مسجد الاقصی و بی توجهی به ملت فلسطینی است که برای مقابله با این راهپیمایی آماده می شود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه تمامی انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی هر طرفی باشد، مردود و به شدّت محکوم است، گفت: کسانی که با دشمن، روابط خود را عادی می کنند و اقدام به برقراری هرگونه روابط می نمایند، هیچ عذر و توجیهی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha