دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: سیاست یورش به مسجد الاقصی شکست خواهد خورد، همانطور که به اصطلاح راهپیمایی پرچم ها شکست خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: سیاست یورش به مسجد الاقصی شکست خواهد خورد، همانطور که به اصطلاح راهپیمایی پرچم ها شکست خورد.

وی در پیامی خطاب به اشغالگران اسرائیل، گفت: اگر گمان می کنی که با یورش به مسجد الاقصی، هویت اسلامی مسجد، تغییر پیدا خواهد کرد، تو متوهمی.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: اقداماتی که شهرک نشینان صهیونیستی در مسجد الاقصی انجام می دهند، تمام ابعاد استراتژیک درگیری را به منصه ظهور می رساند و حقایق ثابت شده را آشکار می کند.

عضو دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه عربده کشی صهونیست ها از عمر اشغالگری می کاهد و آنان را از سرزمین فلسطین بیرون می راند، افزود: ملت ها و نگهبانان مسجد الاقصی نمایندگان خط مقدم دفاع هستند که ثابت قدم مانده و پیشروی می کنند.

وی از کشور هایی که روابط خود را با رژیم اسرائیل عادی کردند، خواست در سایه آنچه در مسجد الاقصی اتفاق می افتد، فوراً سفیران خود را از اسرائیل فرا بخوانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha