جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسماعیل هنیه و شورای علمای فلسطین

حوزه/ اسماعیل هنیه در دیدار با علمای فلسطین به پیروزی بزرگ در نبرد سیف القدس پرداخت و گفت: این پیروزی بزرگ توسط مقاومت و از طریق اتاق عملیات مشترک تحقق یافت.

گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از شورای علمای فلسطین متشکل از شیخ حسین محمد قاسم رئیس این شورا و شیخ محمد صالح سخنگوی این شورا با حضور سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله در ضاحیه جنوبی لبنان با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار کرد.

در این دیدار سید ابراهیم امین السید در خصوص دستاورد مقاومت و مراحل درگیری گروه های فلسطینی در رأس آن زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنرانی کرد.

هنیه: پیروزی بزرگ از طریق اتاق عملیات مشترک مقاومت حاصل شد

اسماعیل هنیه نیز در این دیدار به جزئیات پیروزی بزرگ در نبرد سیف القدس پرداخت و گفت: این پیروزی بزرگ توسط مقاومت و از طریق اتاق عملیات مشترک تحقق یافت.

وی با بیان اینکه این نبرد دارای دستاورد های بزرگی بود، به موضع گیری قدرتمندانه و محکم مقاومت در تثبیت معادله موشک به موشک اشاره کرد.

هنیه به اوضاع غزه و مراحل آینده که تحقق آزادی کامل و بازگشت به سرزمین و نماز در مسجد الاقصی بر پایه آن بنا میشود، پرداخت.  

شیخ الموعد از موضع گیری هنیه و مقاومت قدردانی کرد

شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین نیز از موضع گیری های اسماعیل هنیه و مقاومت قدردانی کرد و بر لزوم قدردانی از شاخه نظامی و دستاورد های بزرگ آن تأکید کرد و گفت: همه این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است و ما برای مجاهدین و مقاومان قهرمان دعا می کنیم.

شیخ حسین قاسم بر تقدس فلسطین تأکید کرد

شیخ حسین قاسم رئیس شورای علمای فلسطین  نیز بر تقدس فلسطین تأکید کرد و افزود: تمامی ستیزه جویان در طول تاریخ شکست خورده و عزم و اراده آنها در ورودی ها و دژ های فلسطین در هم شکسته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha