پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علمای مسلمان لبنان و فلسطین

حوزه/ شورای علمای فلسطین در لبنان، جنبش توحید اسلامی، جمعیت نور الیقین، هیئت سنی یاری مقاومت، هیئت اسلامی فلسطین، جنبش امت، جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار کرده و با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای علمای فلسطین در لبنان، جنبش توحید اسلامی، جمعیت نور الیقین، هیئت سنی یاری مقاومت، هیئت اسلامی فلسطین، جنبش امت، جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار کرده و با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت و بر حمایت از مقاومت  تاکید کردند.

شیخ شعبان:آنچه در عرصه جهان جریان دارد، درگیری میان حق و باطل است

شیخ بلال شعبان گفت: آنچه در عرصه جهان جریان دارد، درگیری میان حق و باطل است و محور مقاومت دستاورد های مهمی کسب کرده و در مقابل قدرت های شرّ تمام قوان خود را به کار گرفتند که از جمله آن ها نشست ورشو بود.

الشیخ شحیمی: عادی سازی روابط با اسرائیل یک عمل خیانت آمیز باقی می ماند

شیخ بلال شحیمی عضو هیئت سنی یاری مقاومت، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تاکید کرد: تاریخ پیروزی های اسلامی با پیروزی های جدید و نوعی خودش را باز می یابد و عادی سازی روابط با اسرائیل یک عمل خیانت آمیز باقی می ماند.

شیخ الموعد: عادی سازی روابط با اسرائیل شرعاً و قانوناً جایز نیست

شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان گفت: در سایه عادی سازی روابط برخی کشور های عربی با رژیم صهیونیستی، مردم باید با وحدت بیشتر و حمایت از فلسطین و مقاومت آن در برابر این مسئله بایستند.

وی افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل شرعاً و قانوناً جایز نیست.

شیخ قاسم: بی شک وعده الهی تحقق خواهد یافت

شیخ سعید قاسم عضو هیئت اسلامی فلسطین ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر پایداری در راه حق تا تحقق پیروزی الهی تاکید کرد و گفت: بی شک وعده الهی تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام تبریزی: امام خمینی راه را برای آزادی و پیشرفت امت باز کرد

 حجت الاسلام سید حسن تبریزی عضو مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کرد:پیروزی انقلاب اسلامی، پایداری و تحقق دستاورد های بزرگ از سوی آن نشانگر زنده بودن این انقلاب است.

وی افزود: امام خمینی راه را برای آزادی و پیشرفت امت باز کرد.

شریعتمدار: عادی سازی روابط با اسرائیل در سایه فقهای دربار آل سعود انجام می گیرد

محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان اشاره کرد: امام خمینی یک نهضت فکری اسلامی بوجود آورد که در زمینه های مختلف دستاورد داشته است.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سایه فقهای دربار آل سعود انجام می گیرد، این اقدام را محکوم کرد.

 شیخ جبری: نشست ورشو در تشکیل جبهه بین المللی علیه ایران و محور مقاومت شکست خورد

شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت گفت: آمریکا می تواند ده ها کشور را در کنفرانس توهمی صلح جمع کند، امّا هرگز نخواهد توانست فلسطینی ها را مجبور کند که از حق خود در تشکیل دولت مستقل کوتاهی کنند.

وی افزود: نشست ورشو در تشکیل جبهه بین المللی علیه ایران و محور مقاومت شکست خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha