شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حمله به نمازگزاران و مردم در مسجد الاقصی توسط اسرائیل غاصب، نمود بارز جنایت جنگی است که متاسفانه کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر در مقابل آن مهر سکوت بر لبانشان زده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی امروز در نشست بصیرتی، سیاسی با معاونین، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: رمضان بهترین و ناب‌ترین فرصت برای ابراز بندگی نسبت به خداوند متعال است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: در این ماه انسان با تعلقات دنیوی و هر آنچه که او را از مسائل معنوی و پروردگار دور می‌کند، بیگانه است، از این رو بزرگان دین همواره بر جایگاه معنوی این روزهای عزیز تاکید داشته و دارند.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، تاکید کرد: همانند سال‌های گذشته در آستانه روز جهانی قدس که توسط امام راحل نامگذاری شده است، دوباره شاهد یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به این مکان مقدس و امن الهی هستیم.

حجت الاسلام محمودی گفت: حمله به نمازگزاران و مردم در مسجد الاقصی توسط اسرائیل غاصب، نمود بارز جنایت جنگی است که متاسفانه کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر در مقابل آن مهر سکوت بر لبانشان زده‌اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، سکوت کشورهای غربی را شرم آور خواند و یادآور شد: صهیونیست‌ها به اشتباه گمان می‌کنند که با این حرکات می‌توانند انتفاضه فلسطین را تضعیف و حتی از بین ببرند، در حالی که این اقدامات مذبوحانه صهیونیست‌ها باعث تقویت بیشتر جبهه مقاومت علیه اشغالگری و ظلم شده است.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی نشان داد، ترسی عظیم در بین بزرگان یهود و صهیونیست ها وجود دارد و این یورش به نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود و می‌توان این حرکت اسرائیل غاصب علیه مردم فلسطین را دست و پا زدن برای بقای بیشتر آنان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha