جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ در زمانی که مردم فلسطین هر روز با تیرهای صهیونیست های متکبر هدف قرار می گیرند و به شهادت می رسند خالد بن حمد آل خلیفه به روابط صمیمانه و مزدوری برای دشمنان مسلمانان افتخار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل حوزه، دیدار شیخ خالد بن احمد آل خلیفه با «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان مراسمی در وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن به طور علنی و برای مدت کوتاهی انجام شد. با وجود عادی سازی برخی از سران عربی با رژیم صهیونیستی، محور مقاومت در کشورهای مختلف از جمله یمن پیروزی های فراگیری را به دست آورده است. جنبش العمل الاسلامی بحرین ضمن تبریک این پیروزی ها عادی سازی آل خلیفه با اسراییل را محکوم کرد.

جنبش العمل الاسلامی بحرین پیروزی های بزرگ ملت یمن و رهبری مخلص این کشور را تبریک می گوید و از افتخار وزیر امور خارجه آل خلیفه به خاطر مزدوری اش برای صهیونیست ها اعلام بیزاری کرده و آن را محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی های پی در پی و متوالی که قهرمانان یمن روز به روز به دست می آورند را به رهبر جنبش انصار الله جناب سید عبدالملک الحوثی و رهبری سیاسی و به ملت مقاوم یمن تبریک می گوییم.به ویژه پیروزی بزرگ ایشان در عملیات "نصر من الله" که آن را قهرمانان یمن محقق کردند و پیروزی های با شکوه در نجران و تسلط ایشان بر صدها کیلومتر در نجران و متلاش شدن سه تیپ نظامی و تسلیم ارتش و کمیته های ملی با تمام تجهیزات نظامی و تانک ها و خودروهای زرهی و به متجاوز جزای جنایتی را که مستحق آن هستند چشاندند.

در ادامه بیانیه آمده است، از خداوند عزو وجل می خواهیم که این عملیات موفق"نصرمن الله" را مقدمه طبیعی برای پیروزی بزرگ و تحقق "الفتح المبین" به اذن خداوند برای ملت مظلوم یمن و صابر قرار دهد.

همچنین پذیرش دعوت توسط مزدور ذلیل صهیونیست ها ،خالد بن حمد آل خلیفه برای احترام به کمیته آمریکایی یهودی در نیویورک با هدفی مربوط به پروژه صهیونیستی استعماری در منطقه ضد حقوق ملت فلسطین و مصالح و اصول دو امت عربی و اسلامی را محکوم می کنیم.

در زمانی که مردم فلسطین هر روز با تیرهای صهیونیست های متکبر هدف قرار می گیرند و به شهادت می رسند خالد بن حمد آل خلیفه به روابط صمیمانه و مزدوری اش برای دشمنان امت ما و سختگیری بر مردم و دشمنی با دین اسلام افتخار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha