پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الصالح

حوزه/ شیخ عبدالله الصالح گفت: سامانه دفاعی پاتریوت آمریکایی باری بر دوش ملت بحرین است؛ ملتی که با رنج استبداد و سرکوب نظام مند دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سرویس بین الملل حوزه، سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین طی دیداری با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کرد کشورش خرید اولین مجموعه از موشک های پاتریوت آمریکایی را امضا کرده است.

شیخ عبدالله الصالح معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به خرید سامانه موشکی از سوی نظام بحرین گفت: ما  از راه  حلی که به استبداد آل خلیفه خاتمه دهد حمایت می کنیم، اما نه با خرید و توافقنامه سامانه آمریکایی موشکی پاتریوت.

 وی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ولی عهد بحرین گفته است منامه تفاهم نامه خرید اولین سامانه موشکی پاتریوت را امضا کرده است. اما در واقع  پاتریوت برای چه کسی است؟!

روحانی بحرینی تصریح کرد: این سیستم دفاعی که از جمله آن سامانه موشکی پاتریوت است ضد حملات پی در پی یمنی ها به همسایه بزرگ شما (عربستان)  موفقیتی به دست نیاورد؛ پس برای چه عجله برای خریدن سامانه هایی می کنید که شکست آنها ثابت شده و به نظر می رسد بی ارزش و بی فایده هستند؟

معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین ادامه داد:  کشور کوچکی که در مجاورتش هستید شما و همسایه بزرگتان نتوانستید با آن مواجه و درگیر شوید . پس پاتریوت به چه کار شما می آید و با آن می خواهید چه کنید.خداوند رحمت کند کسی را که قدر خود را بشناسد و به ترامپ مغرور نشود چرا که او به دنبال حمایت  از شما نیست بلکه  اموال شما را می خواهد .

وی با اشاره به شکست های محور صهیونیستی در مقابل محور مقاومت گفت: موشک های پاتریوت برای  صهیونیست ها مدوان نیاوردو به کارشان نیامد آنها به آل خلیفه خبر می دهند که این سامانه مانع حملات مقاوت از آنها نشد پس برای چه اموال عمومی کشور را در راه بیهوده مصرف می کنند؟

الصالح خطاب به آل خلیفه گفت: شما می دانید که آمریکا غارت اموال ملت های دول خلیج فارس را می خواهد و این را ترامپ مکرر و آشکار می گوید. درباره دفاع از شما، برای شما و برای تمام جهان ثابت شده که آمریکا بارها شما را خوار کرده است و این آخرین بار نیست.

معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین گفت: سامانه دفاعی پاتریوت آمریکایی باری بر دوش ملت بحرین است ملتی که با رنج استبداد و سرکوب نظام مند دست و پنجه نرم می کند و هزینه و مخارج نظامی کمکی به حل بحران که کشور شاهد آن است نمی کند و هرگز چیزی از واقعیت را تغییر نمی دهد.

وی در پایان گفت:  آل خلیفه  می خواهد مردم باورکنند که این یک معامله است حال آنکه اصل آن مفید نیست بلکه بر آنها تحمیل شده و در اختیار شان نیست.پس  به کشور و مردم رحم کنید و دستاوردها و فرزندان کشور را از روی لجاجت نابود نکنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha