جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد البطش

حوزه/ احزاب و گروه های مختلف فلسطینی امروز جمعه در تجمع خود در محکومیت اقدام ترامپ در نوار غزه، بر پایبندی خود در دفاع از مقدسات، استمرار در وحدت و مقاومت، رد تمامی طرح های آمریکا در جهت حذف مسئله فلسطین و طرح ترامپ موسوم به "قرارداد قرن" که تمامی منطقه را هدف قرار می دهد، تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جناح های فلسطینی امروز جمعه در تجمع خود در محکومیت اقدام ترامپ در نوار غزه، بر پایبندی خود در دفاع از مقدسات، استمرار در وحدت و مقاومت، رد تمامی طرح های آمریکا در جهت حذف مسئله فلسطین و طرح ترامپ موسوم به "قرارداد قرن" که تمامی منطقه را هدف قرار می دهد، تاکید کردند.

خالد البطش رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این تجمع گفت: جنگ با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و تا زمانی که تمامی حقوق فلسطینی ها از دشمن باز پس گرفته نشود، پایان ندارد و این جنگ علی رغم حمایت بین المللی و  سکوت و ضعف سازمان های عربی و اسلامی، مستمر است.

وی تاکید کرد: تنها چیزی که  کم نشده و نخواهد شد، اراده ملت فلسطین و قدرت ایمان آن به مسئله فلسطین است و ما در خصوص قدس، غزه و کرانه باختری کوتاهی و سازش نخواهیم کرد؛ چرا که اینجا سرزمین ما است و هر چقدر هم که دشمن فشار بیاورد و موازین قدرت های فلسطین بر هم بخورد و برخی تلاش کنند که رژیم اشغالگر را به رسمیت بشناسند، ما دست از کشور خود برنخواهیم داشت.

خالد البطش تصریح کرد: آنچه موسوم به "قرارداد ترامپ" است، تنها فلسطین و قدس را هدف قرار نمی دهد، بلکه هدفش تجزیه تمامی منطقه از مصر، عربستان، امارات، کویت، لبنان و غیر آن است.

وی از تمامی امت خواست با این توطئه مقابله کرده و در کنار فلسطین در مواجه با این طرح ها بایستند.

رهبر جنبش جهاد اسلامی اشاره کرد: فلسطین در ابتدای راه است، لذا دشمن تلاش می کند، با وارد کردن ضربه بر فلسطینی ها، آنان را شکست داده تا اشغالگری برایش آسان شود و بتواند تمامی منطقه را ببلعد.

وی تاکید کرد: رهایی از این تنگنا تنها با بازگشت امت عربی و اسلامی به مسئله فلسطین و تاکید بر آن به عنوان مسئله اصلی و حقیقی و حمایت از پایداری فلسطینی ها در قدس، کرانه باختری و نوار غزه محاصره شده، ممکن است.

خالد البطش با اشاره به اینکه جنگ در قدس به پایان نرسیده و قدس هیچ وقت برای یهودی ها نخواهد بود، تاکید کرد: هر چقدر هم دشمن از طریق محاصره، تجزیه، فشار، یهودی سازی، شهرک سازی، ترور و هجوم های روزانه تلاش کند، باز هم پیروزی نصیب ما خواهد بود.

وی مردم فلسطین را به ادامه انتفاضه و رد پروژه ترامپ و قرار داد قرن و استمرار وحدت در میدان مبارزه با دشمن صهیونیستی دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha