پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ جبری و سر اسقف بیروت

حوزه/ شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان و اعضای جنبش از دانیال کوریه سر اسقف بیروت و پدر شربل بحیّ و اعضای کلیسای ارتدکس استقبال کردند و در خصوص اوضاع کنونی لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان و اعضای جنبش از دانیال کوریه سر اسقف بیروت و پدر شربل بحیّ و اعضای کلیسای ارتدکس استقبال کردند و در خصوص اوضاع کنونی بحث و گفتگو کردند.

دانیال کوریه سالگرد رحلت شیخ عبد الناصر جبری دبیرکل سابق جنبش امت را به اعضای جنبش تسلیت گفت.

حاضران مقابله ارتش سوریه با هواپیماهای جنگی صهیونیستی را ستودند و آن را آغاز مرحله جدیدی از مقابله با خودکامگی صهیونیست ها، نیرو های تکفیری و حامیان آن دانستند.

حاضران در این نشست همچنین رد اقدام آمریکا در انتقال سفارت به فلسطین را از سوی ملت مبارز فلسطینی چه مسیحی و چه مسلمان ستودند و تاکید کردند: هر چقدر هم که توطئه های بسیاری علیه مسئله فلسطین صورت گیرد، باز قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

 حاضران بر وحدت عراق، وحدت سوریه و لیبی و یمن و وحدت تمامی کشور های جهان عرب تاکید کردند؛ به ویژه که منطقه در معرض توطئه تجزیه و فروپاشی با حمایت مستقیم دشمن صهیونیستی و دولت شرور آمریکا قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha