شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه مشهد - شیخ جبری

حوزه/ هیئتی از حوزه های علمیه مشهد با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار و در خصوص همکاری علمی بحث و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش "امت" لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شیخ عبدالله جبری دبیرکل این جنبش از هیأتی از حوزه علمیه مشهد که شامل حجت الاسلام و المسلمین جواد معینی مدیر روابط بین‌الملل، دکتر کفشادر طوسی مدیر روابط عمومی و رسانه‌ها و مدیر روابط عمومی جامعة المصطفی جواد عوادة بود، استقبال کرد.

در این دیدار، مسائل آموزشی و تقویت روابط فرهنگی و آموزشی و همکاری بین جامعة المصطفی العالمیه و موسسات مربی مجاهد شیخ عبدالناصر جابری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران بر نقش علما در اتحاد امت و رهایی آن از وسوسه های پی درپی که به آن مبتلا شده است تاکید کردند و تصریح کردند: وحدت اسلامی زمینه ساز مقابله با چالش ها و خطرات مختلف امت است و دشمن صهیونیستی- آمریکایی نمی تواند جز با اتحاد ما مقابله کرد.

حاضران در این دیدار درباره تحولات تجاوزات صهیونیستی به مردم صبور و مبارز فلسطین بحث و تبادل نظر کردند و بیان داشتند: مقاومت علیرغم کشتارها و جنگ کشتار جمعی که غزه با آن مواجه است، به دشمن درس رزمندگی، شجاعت و فداکاری می دهد.

آنان در پایان از شجاعت مردم فلسطین و آنچه مقاومت فلسطین در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی با آن روبروست، قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha