جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار  هیئت جامعه المصطفی با جنبش امت لبنان

حوزه/ هیئت جامعة المصطفی و جنبش امت گفتند: آمریکا به جنایت تحریم و محاصره اقتصادی روی آورده و در این میان ایران از همه بیشتر در معرض محاصره و جنایت آمریکا قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از جامعة المصطفی العالمیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید جواد هاشمیان رئیس سابق حوزه علمیه خواهران و رئیس کنونی جامعة المصطفی در تهران و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مهدوی مهر رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در لبنان با شیخ عبد الله الجبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار کردند. در این دیدار شیخ ولید العمری و شیخ محمود القادری عضو هیئت رئیسه این جنبش حضور داشتند.

تروریسم تکفیری در حقیقت تروریسم آمریکایی، صهیونیستی و دولت های مرتجع است

حاضران در این جلسه در خصوص اموری که امت اسلامی با آن مواجه است بحث و گفتگو کرده و گفتند: علم نقش مهمی در همراهی با پیشرفت علمی و فنّاوری و در دست داشتن کنترل و کلید آن و مشارکت در ساختن تمدن جهانی و انسانی دارد.

هیئت جامعة المصطفی و جنبش امت بر اهمیت علم در دوران فتنه ها و تروریسم تکفیری که تلاش می کنند به آن لباس دین پوشند، تأکید کرده و افزودند: این تروریسم در حقیقت تروریسم آمریکایی، صهیونیستی و دولت های مرتجع است که در جهت خدمت رسانی به استکبار جهانی و صهیونیستی و پروژه های سلطه بر سرنوشت و ثروت های امت می باشد.

ایران از همه بیشتر در معرض محاصره و جنایت آمریکا قرار گرفت

آنان در ادامه اشاره کردند: جهان شاهد دیوانگی و جنون دونالد ترامپ رئیس حمهور آمریکاست؛ چرا که دولت آمریکا به جنایت تحریم و محاصره اقتصادی و مالی کشوری که به دنبال پیشرفت اجتماعی، آزادی و استقلال اقتصادی روی آورده است. در این میان جمهوری اسلامی ایران از همه بیشتر در معرض محاصره و جنایت آمریکا قرار گرفت.

ایستادگی ایران در برابر آمریکا، سیلی محکمی به صورت آمریکاست

حاضران در این دیدار ادامه دادند: جمهوری اسلامی ایران با صبر و ایمان، توسعه برنامه علمی و پروژه های اقتصادی چند بعدی در مقابل وحشی گری آمریکا ایستاد و با این کار سیلی محکمی به صورت قدرت شرور جهان زد. آمریکا در برابر آرامش ایران دیوانه شده است، چه برسد به استقامت و پایداری گسترده محور مقاومت که تمامی زنجیره های توطئه را ناکام گذاشت و پیروزی هایی را در تمامی میدان مقابله تحقق بخشید.

عادی سازی روابط با اسرائیل پاداش رایگان به تروریسم و جنایتکاران صهیونیستی است

هیئت ایرانی و لبنانی، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی که از سوی برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس انجام گرفته را پاداش رایگان به تروریسم و جنایتکاران صهیونیستی دانستند و گفتند: این اقدام هدف قرار دادن ملت فلسطین و مسئله آن و دست کشیدن از مقدسات است، امّا خداوند متعال نور خود را می گستراند، اگرچه برای کافران باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha