پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان گفت: محور مقاومت از یک پیروزی به پیروزی دیگر منتقل می شود و دستاوردهایی را تحقق می بخشد که اگر خون شهدا و سختی های مجروحان و اسرا نبود، به دست نمی آمد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای به مناسبت روز شهید در این کشور گفت: محور مقاومت از یک پیروزی به پیروزی دیگر منتقل می شود و دستاوردهایی را تحقق می بخشد که اگر خون شهدا و سختی های مجروحان و اسرا و ویرانی خانه ها نبود، به دست نمی آمد.

محور صهیونیستی - آمریکایی برای تضعیف محور مقاومت و سرنگونی آن فشار می آورد

تجمع علمای لبنان افزوده اند : با این وجود محور شرارت صهیونیستی - آمریکایی برای تضعیف محور مقاومت و سرنگونی آن فشار می آورد و در این مسیر از حکام برخی از کشور های عربی که پیروزی مقاومت برایشان ناخوشایند است، کمک می گیرد و از رسانه برای تبلیغ دورغ "ارتش شکست ناپذیر صهیونیستی" استفاده می کند.

علمای لبنان ادامه داده اند : در این هنگام جمعی از جوانان مقاومت که خود را وقف شهادت در راه خداوند کردند از جمله "شهید احمد قصیر" پیروزی بزرگی را در برابر ارتش رژیم اسرائیل به دست می آورند و دروغ بودن این اسطوره را آشکار کرده و اشغالگران را در سال ۲۰۰۰ میلادی از لبنان بیرون می کنند و در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم صهیونیستی پیروز می شوند.

آمریکا به آخرین سلاح خود، عادی سازی روابط با اسرائیل و تحریم روی آورده است

تجمع علمای مسلمان همچنین  آورده اند : اکنون محور شرارت به آخرین سلاح خود که عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و اسرائیل است، روی آورده و کشور های محور مقاومت از ایران تا لبنان را مورد تحریم قرار می دهد، امّا همه این فشارها هیچ سودی نخواهد داشت و در نهایت پیروزی آشکار برای محور مقاومت رقم خواهد خورد و وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی تحقق می یابد.

استمرار مقاومت تا تحقق هدف نهایی امت و بازپس گیری فلسطین و نابودی اسرائیل

 این تجمع اسلامی روز شهید را به امت اسلامی به ویژه لبنانی ها تبریک گفت و به استمرار مقاومت تا تحقق هدف نهایی امت و بازپس گیری فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی از روی زمین دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha