پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق تأکید کرد: پیروزی تاریخی به فضل تلاش های استثنایی مقاومت فلسطین تحقق یافت و این پیروزی نتیجه پایداری و شجاعت فلسطینی هاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تأکید کرد: پیروزی تاریخی به فضل تلاش های استثنایی مقاومت فلسطین تحقق یافت و این پیروزی نتیجه پایداری، شجاعت، وحدت و بزرگی توانایی جهادی فلسطینی هاست.

حزب الله عراق در این بیانیه، این پیروزی تاریخی را به مقاومت فلسطین تبریک گفت و اشاره کرد: غزه توانست قدرتمند ترین ارتش را که توسط قدرت های بزرگ و شرور حمایت شد، شکست دهد، حال اگر تمامی محور مقاومت دور هم جمع شوند، چه کار خواهند کرد؟

حزب الله در بخش دیگر بیانیه تصریح کرد: این پیروزی دشمن را وحشت زده کرد و رؤیای عادی سازان روابط با رژیم اسرائیل را نابود کرد و روحیه بزرگی به مردان مقاومت و مستضعفان جهان اعطا کرد.

همچنین محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تحمیل آتش بس بر دشمن و پیروزی مقاومت را تبریک گفت.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: پذیرش آتش بس از سوی دشمن را به مقاومت فلسطین تبریک می گوییم و آنچه اتفاق افتاد معجزه بود که باید بیداری، آمادگی و حضور آگاهانه و وارد کردن ضربات بازدارنده را علیه رژیم اسرائیل ادامه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha