جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خالد ابو هلال دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین

حوزه/خالد ابو هلال دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین گفت: مسئله فلسطین در معرض بزرگترین توطئه و عملیات سرقت و اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهونیستی قرار دارد که با چراغ سبز آمریکا انجام می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خالد ابو هلال دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین در تجمعی اعتراض آمیز که برای مخالفت با طرح الحاق کرانه باختری در شهر غزه برگزار شد، گفت: مسئله فلسطین در معرض بزرگترین توطئه و عملیات سرقت و اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهونیستی قرار دارد که با چراغ سبز آمریکا انجام می گیرد.

وی افزود: رژیم اسرائیل از ناتوانی بین المللی و سازش برخی کشور های عربی که به اسرائیل مباهات می ورزند و برای عادی سازی روابط با آن شتاب می کنند و همچنین از شرایط داخلی فلسطین که از اختلاف و چند دستگی رنج می برد، سوء استفاده می کند

ابو هلال، اجرای جنایت الحاق کرانه باختری و دره اردن را به مثابه آخرین ضربه بر پیکر روند صلح و سازش دانست که برخی از فرزندان ملت فلسطین طی سال ها فریب آن را خوردند.

دبیرکل جنبش آزادگان بر ضرورت آغاز مرحله جدید فلسطین در تعیین ساز و کار های مناسب برای تبدیل اجماع ملّی به عمل و رفتار ملّی تأکید کرد و گفت: باید با حمایت سیاسی، دیپلماسی و قانونی از قدرت ملت خود، از آن برای بسیج کردن افکار عمومی بین المللی رسمی و مردمی را علیه دشمن صهیونیستی استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: غزه با مقاومت و گروه های خود با عمل در میدان حاضر خواهد ماند و توانایی مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و شکست معامله قرن را دارد و شیوه های زیادی را می تواند به کار گیرد که کمترین آن یکپارچه کردن تلاش مردم و گروه ها از طریق فعالیت ها و برنامه های ملّی است.

خالد ابو هلال طرح الحاق کرانه باختری را خطر بزرگی برای مسئله فلسطین دانست و گفت: این طرح، کرانه باختری را به کانتون ها و بخش هایی تبدیل می کند که دیوار های اشغالگران به هم متصل می شود و آن را به زندان های بزرگی تبدیل می کند.

وی با بیان اینکه یهودی سازی روز به روز در قدس در حال اجرا شدن است و تجزیه زمانی و مکانی الاقصی در کنار محاصره غزه و قطع منابع حمایت ملت ادامه دارد و دیگر چیزی باقی نمی ماند، اشاره کرد: موضع یکپارچه، بیشترین تأثیر و نقش را در مقابله با طرح الحاق کرانه باختری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha