پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر عبد الجواد نماینده مجلس قانون گذاری فلسطین

حوزه/ ناصر عبد الجواد برای مقابله با طرح های رژیم اشغالگر به ویژه طرح الحاق کرانه باختری خواستار زمینه سازی برای ملت فلسطین در جهت تعیین گزینه های خود شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ناصر عبدالجواد نماینده مجلس قانون گذاری فلسطین برای مقابله با طرح های رژیم اشغالگر به ویژه طرح الحاق کرانه باختری خواستار زمینه سازی برای ملت فلسطین در جهت تعیین گزینه‌های خود شد و گفت: تحرکات مردمی برای دشمن خطر بزرگی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح الحاق کرانه باختری مرحله جدیدی از تاریخ ملت فلسطین است که باید با ساز و کار جدیدی با آن مقابله کرد، گفت: باید یک تصمیم سیاسی جدّی گرفته شود و اظهارات و موضع گیری ها در مقابله با پروژه های اشغالگران یکپارچه شود تا این طرح به شکست انجامد.

نماینده مجلس قانون گذاری فلسطین، طرح الحاق کرانه باختری را توطئه جدّی علیه مسئله فلسطین دانست که پیامد های حقیقی برای کرانه باختری در پی خواهد داشت و آن را به جزیره تکه تکه شده تبدیل می کند.

عبد الجواد شکست طرح الحاق را در گرو اعلام شکست گزینه دیپلماسی و مذاکره با رژیم اشغالگر دانست و اشاره کرد: بنیامین نتانیاهو با شعار الحاق کرانه باختری وارد انتخابات شد و از آن دست برنخواهد داشت، امّا با حیله و فریب به صورت تدریجی آن را محلق می کند تا افکار عمومی بین المللی را تحریک نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha