پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کربلای معلا

حوزه/ فرمانداری کربلا به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین و پشتیبانی از آرمان فلسطین نام یکی از مهمترین خیابان های کربلا را به نام فلسطین نام گذاری کرد.

به گزارش گروه «ترجمه» خبرگزاری حوزه، ناصف الخطابی ، فرماندار کربلا ، از نام گذاری یکی از مهمترین خیابانهای این شهر به نام "فلسطین" خبر داد.

بر اساس این گزارش ، الخطابی در جریان گردهمایی اتحادیه ها ، انجمن و جمعیت های مختلف که در ساختمان اتاق بازرگانی کربلا برگزار شد ، گفت: " در حمایت از آرمان و مردم فلسطین مصوب شد نام فلسطین بر روی  یکی از مهمترین خیابانهای این شهر گذاشته شود".

شایان ذکر است ، رژیم اشغالگر صهیونیستی   که از ماه مبارک رمضان حملات شدید خود علیه شهر اشغالی قدس را آغاز کرده بود،  علاوه بر محدود کردن نمازگزاران و حمله به آنها در حین برگزاری نمازها در مسجد الاقصی و محله باب العامود ، اقدام به  آواره کردن و کوچ اجباری فلسطینی ها  ، از محله شیخ جراح ، نمود  که باعث درگیری های نظامی گسترده  شد.

گفتنی است؛ملت و علمای عراق در طول جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه حمایت های خود را در قالب بیانیه ها و تجمعات و گردهمایی های گسترده و اعلام آمادگی برای اعزام پزشکان عراقی به فلسطین نثار ملت مظلوم فلسطین نمودند و بر حمایت خود از آرمان فلسطین تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha