یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مستوطنون يقتحمون باحات المسجد الأقصى

حوزه/ رهبران اسلامی سودان طی یک تجمعی که توسط کمیته حمایت از مقاومت اسلامی در خارطوم برگزار شد، جنایات اشغالگران و یورش آنها به مسجد الاقصی را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رهبران اسلامی سودان طی یک تجمعی که توسط کمیته حمایت از مقاومت اسلامی در خارطوم برگزار شد، جنایات اشغالگران و یورش آنها به مسجد الاقصی را محکوم کردند.

محمد علی الجیزولی رئیس جریان اسلامی سودان گفت: این رویداد در چارچوب تعامل مردم سودان با آرمان فلسطین و با توجه به تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین برگزار می شود.

الجزولی با بیان اینکه ۱۰ هزار فلسطینی طی چهار ماه گذشته آواره و اخراج شده اند، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار شهرک نشین به مسجد الاقصی هجوم بردند و بر آنچه تخریب مسجد و تأسیس معبد می خوانند اصرار ورزیدند.

حمید عبدالرحمن، دبیرکل جوانان نهضت اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه آرمان فلسطین مسئله محوری امت است و هیچ بی طرفی و سازش در مورد آن وجود ندارد، گفت: سرزمین فلسطین باید به طور کامل بازگردانده شود.

وی بر رد قاطعانه جوانان سودانی با همه اقدامات کشتار و آواره کردن مردم فلسطین در آزادی و کرامت خود، تاکید کرد و از مردم آزاد و سرافراز خواست تا از مسجد الاقصی و فلسطین دفاع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha