پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

حوزه/ حوزه علمیه کرمانشاه با صدور بیانیه ای حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حوزه علمیه استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

ارسال رسل و انزال کتب جز برای هدایت و رشد و کمالات بشر نبوده و انبیاء عظام(علیهم السلام) و خاتم پیامبران(صلی الله علیه و آله و سلم)، بدنبال احیاء فضیلت های فراموش شده و رهایی انسانها از قید و بند و غُل و زنجیر خرافات و کژفهمی‌ها بوده اند.

پیش درآمد اقدام موهن، اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) و کلام الله مجید، همزمان با خیانت سران مرتجع عرب در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و فرو کردن خنجر بی غیرتی بر پیکر قدس شریف و آرمان فلسطین عزیز بود.

امت اسلام هرگز نباید از اسلام هراسی دنیای کفر و صحنه گردانی رژیم اشغالگر اسرائیل، در تمامی دسیسه ها علیه مقدسات با استفاده از دوستی پشت پرده با سران مرتجع و در رأس آنها، گاو شیرده منطقه(رژیم آل سعود)، با صهیونیستها غفلت نماید.

بر همگان آشکار است که حمایت گستاخانه رئیس جمهور احمق فرانسه از هتاکان به ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص) به بهانه دفاع از آزادی، ریشه در گسترش اسلام و افزایش جمعیت مسلمانان، در کشوری دارد که مدعی مهد آزادی است و شدیداً کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب، از آن نگرانند.

حوزه علمیه کرمانشاه اقدام شیطنت آمیز رئیس جمهور فرانسه که اهانت به تمام پیامبران(ع) و ادیان آسمانی است را در راستای فتنه گری و برپایی جنگ بین پیروان مکاتب وحیانی دانسته محکوم می نماید و از طرفی در حقیقت موجب انسجام و یکپارچگی امت اسلام در برابر دشمنان پیامبر اکرم(ص) می گردد.

روابط عمومی حوزه علمیه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha