جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طی ۴ مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و همچنین ۱۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، شهادت دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت و این اقدام ناجوانمردانه را محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب هرگز نمی‌توانند ملت ما را در زمینه‌های علمی و فناوری عقب نگه دارند و جوانان ایران انقلابی نشان دادند که دست از تلاش  برای پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور بر نخواهند داشت.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: ترور شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان هسته‌ای بدون شک تلاش دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور در میدان جهاد علمی را سرعت می بخشد و خون این شهید سبب اتحاد و انسجام ملت و ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی ادامه داد:  آمران و عوامل این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی به زودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: ترور شخصیت های علمی کشورمان نشان از ضعف و ناتوانی استکبار جهانی در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و از سویی گویای هراس دشمنان از توان متخصصان ایرانی است.

محکومیت اهانت به امام خمینی (ره)

 حجت الاسلام مجیدی در ادامه به اهانت به حضرت  امام خمینی (ره) را مایه تاسف دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۱ سال با وجود کینه ها، سنگ اندازی ها، تحریم ها و جنگ های مختلف روی پای خود ایستاده و توانسته آرمان های امام راحل را به منصه ظهور برساند.

توزیع ۱۷۰۰  بسته لوازم التحریر به دانش آموزان  نیازمند

 مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به موضوع کمک های مومنانه پرداخت و اظهار کرد: طی ۴ مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان   و همچنین ۱۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و این حرکت اوقاف و امور خیریه استان، در دی ماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha