شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین سکوی پرواز رزمندگان دلاور و شجاعی بود که از این مکان معنوی به معراج رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی عصر امروز در جمع مسئولین هیئت امنای آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و تبریک گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تصاویر شهدای این امامزاده واجب التعظیم بیانگر این است که این عزیزان دلاورانی بودند که همه هستی و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا وجبی از این خاک مقدس در تصرف دشمن نیفتد.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین سکوی پرواز رزمندگان دلاور و شجاعی بود که از این مکان معنوی به معراج رفتند.

حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: بسیاری از اعضای هیئت امامزاده اسماعیل(ع) طی ۸ سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که این شهدای والامقام زمان مرخصی‌شان پس از بازگشت از جبهه، امامزاده اسماعیل(ع) بود که با برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا و عزاداری، این پایگاه مهم فرهنگی قزوین را زنده و پویا نگه داشته بودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: پیروزی در جنگ را مرهون هدایت امام راحل، رهبری و شجاعت و ایثار رزمندگان، ایثارگران و جانبازان بودیم و از همه مهم تر این که همه گروه‌ها در جنگ مشارکت داشتند. 

وی به گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و عنوان کرد: امروز بسیج الگوی مقاومت و بصیرت برای حزب الله لبنان، یمن، فلسطین و سوریه است.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: حضور بسیج در جبهه مقاومت نیز پررنگ بود و امروز شاهد حضور بسیج در جهان از جمله کشورهای لبنان، غزه، سوریه، عراق، یمن و ... هستیم که این حضور تداوم داشته و روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

در بخش پایانی جلسه، اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) گزارشی از فعالیت های این مکان نورانی در مناسبت های مختلف ارائه دادند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha