جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نوآوری و خلاقیت زاییده ذهن و تفکر بسیجی است، چرا که امروز بسیجیان تلاش می کنند تا در هر زمینه ای ابداع و خلاقیت داشته باشند و به عنوان نیرویی پربار و پراثر در صحنه های مختلف نفش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: مردمی بودن، پیروی از ولایت فقیه، پویایی، حرکت به جلو، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر، نیروی فعال جامعه، ترس و هراس نداشتن از دشمن و زمان شناس بودن مهم ترین شاخصه های تفکر و فرهنگ بسیجی است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: با آشنایی جوانان با رشادت ها و دلیری‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف و همچنین سرلوحه  قرار دادن آنان می توان در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه گام های اساسی تری برداشت.

وی ادامه داد: در کشورهای منطقه امروزه از تفکر بسیج الگوبرداری شده و در عملیات‌های نظامی و سازندگی نیز برای رسیدن به آزادگی و استقلال استفاده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نوآوری و خلاقیت زاییده ذهن و تفکر بسیجی است، چرا که امروز بسیجیان تلاش می کنند تا در هر زمینه ای ابداع و خلاقیت داشته باشند و به عنوان نیرویی پربار و پراثر در صحنه های مختلف نفش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام معبودی  بیان کرد: بسیج از آغاز تشکیل تا امروز همواره در کنار امام راحل، رهبری و مردم قرار داشته و با ایثار و جانفشانی در راه حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، به عنوان دژی مستحکم در مقابل تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: بسیج مظهر اقتدار و بینش مردم ما و یک ظرفیت بی‌نهایت است و امروز بسیج به الگوی عملی ملت‌های مظلوم و در حال جنگ در منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha