شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین: پیام شهدای سلامت و کادر درمانی، انسان دوستی و از خودگذشتگی است، لذا دست اندرکاران امور فرهنگی با ساخت فیلم های مستند نقش این عزیزان را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام علی معبودی در نشست ظهر امروز جمعی از دست اندرکاران امور سمعی و بصری سپاه استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، گفت: بسیاری از نیروهای نظام سلامت در این ایام بیمار شدند و شهدایی در راه مبارزه با  ویروس منحوس کرونا جان خود را تقدیم کردند. همه این عزیزان ستاره‌های درخشان نظام سلامت و کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  زمانی که ملت ایران، کادر درمانی دلسوز و دیگر یاری دهندگان حوزه سلامت ایران را با کشورهای دیگر مقایسه می کنیم، معنای ایمان و اخلاص را درک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: زمانی که بحث مواسات از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی مطرح شد، مردم به طور جمعی وارد میدان شدند و خدمات شایانی را انجام دادند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: پیام شهدای سلامت و کادر درمانی، انسان دوستی و از خودگذشتگی است، لذا دست اندرکاران امور فرهنگی باید با ساخت فیلم های مستند نقش این عزیزان را  به خوبی برای مردم تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: در کنار همه اقشار در عرصه مبارزه با کرونا نقش بی بدیل سپاه پاسداران، بسیج و روحانیت در این عرصه فراموش نشدنی است.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha