سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و هیچ گاه این روز به یادماندنی را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی ظهر امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی، گفت: حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وقتی مردم متوجه فتنه در سال ۸۸ شدند با حضور میلیونی در خیابان ها از نظام اسلامی و ارزش های آن دفاع کردند و درس بزرگی به فتنه گران دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نقشه دشمنان و فتنه گران در دی ماه سال ۸۸ نقش بر آب شد.

وی ادامه داد:  ملت بزرگ ایران با حضور در تمامی صحنه های انقلاب دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود مایوس خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: در هر جای دنیا جنگ و ظلمی هست، رد پای استکبار و در راس آن آمریکا مشاهده می شود، چرا که ظلم و زورگویی و خود برتربینی مبنای کار حاکمان آمریکاست.

وی ادامه داد: حماسه ۹دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است وملت ایران هیچگاه این روز به یادماندنی را فراموش نخواهند کرد

سپس حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: طلاب و روحانیون با تشکیل گروه های جهادی بنام قرارگاه سردار شهید سلیمانی با هماهنگی استانداری و علوم پزشکی کار شناسایی و کمک به درمان بیماران کرونایی را به عهده گرفتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha