پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز بیش از هر زمان به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هشدار می دهیم که با رهبری مقام معظم رهبری، اتحاد و همدلی ملت و مسئولان و بصیرت و دشمن‌شناسی، هیچ‌گاه نمی‌توانند با این ملت شریف و بزرگ دربیفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در دیدار با اعضای کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: حماسه  ۹ دی حاصل تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت بالای مردم فهیم و انقلابی ایران و امداد غیبی الهی بود.

وی خاطرنشان کرد:  امروز بیش از هر زمان به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هشدار می دهیم که با رهبری مقام معظم رهبری، اتحاد و همدلی ملت و مسئولان و بصیرت و دشمن‌شناسی، هیچ‌گاه نمی‌توانند با این ملت شریف و بزرگ دربیفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد:  ۹دی روزی است که تمام اقشار در دفاع از حریم و کیان اسلام ناب در صحنه حاضر شدند و حضور پرشور و شعوری را رقم زدند.

حجت الاسلام معبودی با بیان  جمله‌ای از امام سجاد(ع) مبنی بر اینکه خداوند را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داده است، عنوان کرد: اگر این جمله امام سجاد(ع) را دشمنان درک کنند، متوجه می‌شوند که از هر روزنه‌ای بخواهند علیه حرکت مواج و پرشور ملت ایران اقدام کنند، حرکتشان مانند تیری در تاریکی خواهد بود و به سنگ خواهد خورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، بیان کرد: شهید والا مقام سردار قاسم سلیمانی توانست داعش را در منطقه نابود کند و ما از این مرد بزرگ و همرزمانش سپاسگزاریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha