جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اهانت به حضرت امام خمینی(ره) یک حرکت مذبوحانه و شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، گفت: دشمنان و رژیم جعلی اسرائیل باید بدانند که ملت ایران این اقدام کور و بزدلانه را با انتقام سخت و پشیمان کننده ای جبران خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: با شهادت شهید فخری زاده ها هیچ گاه حرکت علمی و رو به پیشرفت این نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها متوقف نخواهد شد و همرزمان شهدای هسته ای به خوبی راه و مسیر نورانی آنها را ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن اظهار تاسف از اهانت به ساحت نورانی حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: اهانت به حضرت امام خمینی(ره) یک حرکت مذبوحانه و شکست خورده است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: از این فرد هتاک باید سوال کرد شما به چه عنوان و با چه مجوزی این گونه ساحت نورانی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را مورد هجمه خود قرار می دهید؟

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فردی جامع و فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی نظیر بود، چنانچه تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در تمام کشورهای اسلامی، نشأت گرفته از تفکرات ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: امروزه رهبران در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می توانند با رجوع به اندیشه های سیاسی و فرمایشات گهربار ایشان مردم را به بهترین شکل ممکن رهبری کنند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ایشان دشمن شناسی قهار بوده و در برخورد با مسائل سیاسی بسیار مسلط و همواره به دور از هیجان زدگی و با یک آرامش خاطر مثال زدنی عمل می کردند که همه اینها نشأت گرفته از ایمان بالای ایشان و توکلی که به خداوند متعال داشتند، بود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha