جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سفر رهبر انقلاب به قزوین بزرگترین اجتماع مردم را رقم زد که می تواند برای همیشه در تاریخ این استان به عنوان یک نقطه عطف و اتکا و آغاز حرکت بسوی افق های بلند استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی عصر امروز در جلسه مشترک حوزه علمیه قزوین واعضای ستاد عتبات عالیات ضمن گرامیداشت سالروز تاریخی و به یادماندنی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای به شهر تاریخی قزوین در ۲۵ آذر سال ۱۳۸۲ گفت: این سفر از منظری دیگر، راه را برای حرکت پرشتاب استان در اجرای پروژه های مختلف در عرصه های گوناگون هموار شد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: در این مراسم استقبال کم نظیر مردم استان قزوین در سال ۸۲ از سفر مقام معظم رهبری نشان دهنده یک ارتباط عمیق معنوی بین رهبر دینی و مردم است   که در هیچ جای دیگری از دنیا سابقه ندارد.

وی ادامه داد: ۱۷ سال از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قزوین می‌گذرد و خاطرات این سفر برای بسیاری از مردم این دیار هنوز گرم و شیرین است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد:سفر چهار روزه حضرت آیت الله خامنه ای به استان  قزوین در پرتو استقبال بسیار گرم و صمیمی مردم متدین، نجیب، انقلابی، خونگرم و پرمحبت این استان به رویدادیی پرمعنا تبدیل شد و روزهایی پررمز و راز را در تاریخ سرافرازی ملت ایران رقم زد.

وی ادامه داد:  این استقبال پرشور و شعور، در تاریخ پرافتخار مردم متدین، با فرهنگ و تمدن ساز این منطقه ریشه دارد و نشان می دهد که مردمان فهیم، با استعداد، قانع و سختکوش استان قزوین در استمرار نقش آفرین مبارک خود در تاریخ این سرزمین، در ساختن حال و آینده روشن ایران نیز سهم عمده‌ای برعهده گرفته و با انجام وظایف دینی، ملی و انقلابی خود همچنان جزو پیشتازان و پیشقراولان قشرهای مختلف ملت ایران  به شمار می آیند.

 انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha