جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دل بستن به نظام فاسد و جنایتکار آمریکا نشانه بی عقلی و بی خردی است و نباید به انتخاب یک فرد از درون این کشور خوش‌بین شد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در رابطه با انتخابات آمریکا، گفت: انتخابات آمریکا به واقع افتضاحات بود، نه انتخابات، چرا که آبروی این کشور را در جهان مفتضح کرد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: بارها دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در مناظرات با الفاظ رکیک به همدیگر حمله نمودند و به خوبی ماهیت، خوی درندگی و گرگ بودن آنها در نزد جهان به خوبی آشکار شد.

وی ادامه داد: اوضاع کنونی در آمریکا نشانگر انحطاط شدید مدنی، سیاسی و اخلاقی است و این موضوعی است که صاحبان فکر و اندیشه در آمریکا به آن اذعان می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست و نگاه به درون حلال مشکلات کشور بوده و اگر به بیرون توجه شود هیچ مشکلی از کشورمان حل نخواهد شد.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که دل بستن به نظام فاسد و جنایتکار آمریکا نشانه بی عقلی و بی خردی است و نباید به انتخاب یک فرد از درون این کشور خوش‌بین شد، خاطرنشان کرد: تنها راه حل مشکلات کشور در داخل بوده و هیچ ربطی به دموکرات ها و جمهوری خواهان ندارد.

برخی چهره آمریکا را بزک می کنند

وی به بزک کردن آمریکا توسط برخی اشخاص اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی افراد که آرمان شهر خود را این کشور می دانستند، ولی بوی تعفن و انزجار از این نظام فاسد برخاسته شد، در تلاش هستند که این چهره پلید و کثیف را بزک نمایند، کشوری که منشأ ترور و جنایتکاری در آن بیش از پیش به چشم می خورد.

وی ادامه داد: اگر تحلیل های آمریکایی ها را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که فروپاشی در این کشور آغاز شده است.

نظام سلطه در صدد تحقق نقشه های اسلام هراسی است

حجت الاسلام معبودی به نامه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به جوانان کشور فرانسه، بیان کرد: مقام معظم رهبری، در اقدام سخیف و ناجوانمردانه رئیس جمهور فرانسه نسبت به ساحت نورانی حضرت محمد(ص) نامه ای را خطاب به جوانان فرانسه صادر نمود که به نظر بنده این نامه باید مثل بیانیه گام دوم و دیگر نامه هایی که اخیرا ارسال نمودند به صورت موشکافانه و با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: نظام سلطه در صدد تحقق نقشه های اسلام هراسی است ولی به بن بست رسیده و ناچار دست به این گونه اقدامات خبیثانه می زنند.

وی ادامه داد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان فرانسه نشانگر این است که رشد اسلام خواهی و ترویج آموزه های قرآنی و اسلامی در کشورهای غربی رو به رشد و تعالی است.

تسلیت به مردم شهرستان آوج

حجت الاسلام معبودی همچنین به رحلت عالم مجاهد و انقلابی مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی پرداخت و بیان کرد: انصافا، امام جمعه شهر آوج از شخصیت های ارزشمند و برجسته در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و از ارادتمندان مقام معظم رهبری بود که فقدان وی بسیار برای این شهر و استان سنگین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha