پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  هاشمی

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام هاشمی در تاسیس مدرسه علمیه شهرستان آوج بسیار فعال و تلاش داشت و زمینه حضور طلاب فاضل را در این شهر به خوبی فراهم کرد.

حجت الاسلام علی عباسی (مدیر سابق حوزه علمیه قزوین) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تسلیت رحلت عالم جلیل القدر، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی (امام جمعه و تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج) گفت: این عالم فاضل سالهای متمادی از عمر شریف خود را در راه اهداف آرمانهای انقلاب اسلامی و نشر و ترویج معارف قرآنی سپری کردند و هیچگاه از خط ولایت و رهبری عدول نکردند و توانستند بسیاری از طلاب فاضل را در این شهر  تربیت و با تاسیس مدرسه علمیه مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) و با همکاری مسئولین و خیرین این شهر تاسیس نمایند.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: این عالم جلیل القدر، فردی انقلابی و ثابت قدم و از ارادتمندان حضرت امام خمینی  (ره)   و مقام معظم رهبری به شمار می رفت و تا پایان عمر وفادارانه در کنار انقلاب اسلامی باقی ماند و آز آرمان های به حق آن دفاع نمود.

همچنین در پی درگذشت امام جمعه فقید شهرستان آوج مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج با انتشار اطلاعیه ای ضایعه درگذشت این عالم جلیل القدر را به محضرمقام معظم رهبری، بیت مکرم، طلاب و مردم شریف این شهر تسلیت گفتند.

دربخشی از این پیام تسلیت آمده است: بدون شک یاد و نام نیک وی برای همیشه در خاطر مومنین و متدینین این شهر و جامعه شریف حوزویان باقی و ماندگار خواهد ماند.

در ادامه آمده است: مرحوم حجت الاسلام هاشمی  در مسئولیت‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگونِ خدمت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن، از هیچ تلاشی دریغ نورزید

همچنین در پی در گذشت حجت الاسلام هاشمی ائمه جمعه شهرهای بوئین زهرا و محمدیه در گذشت این عالم وارسته را تسلیت گفتند.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین هم در اطلاعیه ای رحلت امام جمعه فقید شهرستان آوج را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است :مرحوم حجت الاسلام هاشمی چهره ای خدوم، مردمی، بصیر وولایی که تلاش های مجاهدانه در جهت روشنگری خط اصیل انقلاب در خطبه های نماز جمعه خطه شهید پرور شهر آوج داشتند و مایه دلگرمی و خیر وبرکت برای مومنین بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha