جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بویین زهرا

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا گفت: همه آحاد باید در قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند و مردم نیز با زدن ماسک و رعایت فاصله های اجتماعی می توانند یاری گر کادر درمان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات شهرستان بوئین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: رعایت نکردن  آئین نامه های بهداشتی از سوی برخی از مردم ویروس کرونا را سرکش تر کرده و تعداد جانباختگان هر روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: زدن یک ماسک هیچ زحمتی ندارد، اگر به بیمارستان ها مراجعه کنیم به عمق خطر ویروس کرونا پی می بریم، اگر تعداد بستری ها در بیمارستان ها زیاد شود و امکانات بهداشتی و درمانی جوابگو نباشد باید شاهد مرگ و میر عزیزانمان باشیم.

امام جمعه بوئین زهرا بیان کرد: در روزهای اخیر نیز با شیوع ویروس کرونا در کشور، روحانیون با حضور جهادی در توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی همواره در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ایران از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی جهت گندزدایی و ضدعفونی وارد عرصه عمل شدند، روحانیون جهادگر  نیز در کنار سایر نیروهای جهادی همواره پای کار و در کنار مردم هستند.

حجت‌الاسلام رضوانی در این همایش وظیفه اصلی روحانیون در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری را افزایش حضور در کنار مردم و انجام فعالیت های جهادی و ایجاد روحیه امید در دل مردم عزیز دانست.
 انتهای پیام / 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha