جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام هاشمی شخصیتی مردمی، پرانرژی و خستگی ناپذیر بود و خدمات ماندگاری از جمله مدرسه علمیه شهر آوج را به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام علی اصغر عرفانی، دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: استان قزوین در هفته گذشته عالمی وارسته، مجاهد و انقلابی را از دست داد که منشاء آثار و خدمات ماندگاری در عرصه ترویج ارزش های اسلامی و قرآنی در منطقه بود به ویژه تاسیس مدرسه علمیهشهر آوج.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در منصب امامت جمعه نقش بسیار جدی و اثرگذاری در منطقه داشت، و بی شک مردم استان قزوین به ویژه شهرستان آوج  قدردان زحمات آن عالم بزرگ و خستگی ناپذیر خواهند بود. بنده باردیگر این ضایعۀ بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شهر آوج، بیت مکرم، حوزه علمیه تسلیت گفته، برای ایشان علوّ درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر فراوان از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

دبیر شورای حوزه علمیه قزوین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همه اقشار گروهای جهادی در مبارزه با کرونا، بیان کرد: از زمان شیوع این ویروس منحوس همه اقشار و گروهای جهادی به میدان آمده اند که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد:  شیوع ویروس کرونا در کشور و ابتلای شماری از هم وطنان به این ویروس منحوس و جان باختن تعدادی از اقشار مختلف مردم عزیز موجب حزن واندوه شده است و در این میان ایثار و همدلی مومنان و همراهی با مجاهدت های شبانه روزی پزشکان و پرستاران و کارکنان مراکز درمانی، و گروهای جهادی صحنه های زیبایی را برای این کشور و استان قزوین رقم زدند.

حجت الاسلام عرفانی بیان کرد:  مدتی است که کمک های مواسات ملت ایران  شکل گرفته و این بسیار با اهمیت است و مردم هم به خوبی با کمکهای مومنانه در این عرصه پیشگام هستند.

وی ادامه داد: در شرایط به وجود آمده همه باید تلاش نماییم تا بتوانیم به کمک نیازمندان بشتابیم و بار کوچکی را از دوش خانواده ها برداریم.

حجت الاسلام عرفانی به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در جامعه پرداخت و بیان کرد: پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و لزوم آمادگی بیشتر مردم و خانواده ها در برابر آن باید در جامعه فرهنگ سازی شود و مردم نیز باید بیش از پیش آیین نامه های بهداشتی را مراعات نمایند.  
انتهای پیام /

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha