جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حماسه نهم دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع دست اندرکاران «مسابقه کتابخوانی شرح ماجرا» ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی، گفت: این حماسه عظیم ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسی ها یک نکته مهم داشت و نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار پشت سر ولی امر  در صحنه حضور دارد و دست از آرمانهایش بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام یوم‌الله توسط مقام معظم رهبری، عنوان کرد: این نامگذاری باعث می‌شود که بیشتر دقت کنیم تا بدانیم در این روز چه اتفاقی افتاده است و دشمن از به وجود آوردن این فتنه چه اهدافی را دنبال می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: حماسه نهم دی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند و حضور مردم برای حمایت از نظام در این روز تاریخی اهمیت بسیاری دارد.

وی اظهار کرد: دشمن باید بداند این نظام یک نظام الهی است و با قدرت پیش میرود و اگر مشکلی پیش بیاید به حول و قوه الهی حل خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات حضرت بقیة الاعظم(عج) و راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حماسه نهم دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha