جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بیانات مقام معظم رهبری چراغ روشن و نقشه راه در تمامی عرصه ها است که باید بیش از پیش در اجرایی نمون فرمایش های معظم‌له گام‌های جدی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه های روز وحدت حوزه و دانشگاه که در سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین برگزار شد، اظهارداشت: مقام معظم رهبری امروز مسئولیت هدایت این انقلاب بزرگ در جهان را بر عهده دارد و اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه نتیجه تدابیر معظم‌له است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران نتیجه حضور خود در جریان هشت سال دفاع مقدس را به خوبی دیدند که با هدایت های جایگاه رفیع ولایت فقیه، چه نتایج گهرباری نصیب ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی از نعمت امنیت کامل برخوردار است، نعمتی که به برکت خون شهیدان، فرهنگ بسیج و حضور ولی فقیه نصیب ایران اسلامی شده است.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به امیدی برای آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان تبدیل شده و ما باید با حرکت حول محور ولایت فقیه، آنان را به آینده ای عاری از استکبار و ظلم امیدوار کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، گفت: بیانات مقام معظم رهبری چراغ روشن ونقشه راه در تمامی عرصه ها است که باید بیش از پیش در اجرایی نمودن فرمایش های  معظم‌له گام‌های جدی برداریم.

وی به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: شهید مفتح از مفاخر ایران اسلامی و حوزه‌های علمیه بود که توانست با خلوص، تعهد و دانش خود خدمات بسیاری را برای این کشور داشته و با اهدای خون خود در این راه درخت انقلاب را آبیاری کند.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت در هدف و احیاء و تقویت یک جامعه اسلامی پیشرفته، مستقل، خود اتکا و دین باور است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha