پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حوزه های علمیه، روحانیت، طلاب و مبلغین با تمام ظرفیت در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا که در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: روحانیت در این برهه همانند دیگر عرصه ها از جمله ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم، حضور جهادی در مناطق زلزله زده و سیل زده، پای کار انقلاب اسلامی و مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا در صحنه های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن و معابر، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و توزیع آن، کمک های مؤمنانه، خدمت در بیمارستان ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه داشته اند که ان‌شاءالله این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس منحوس  ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: حوزه های علمیه، روحانیت، طلاب و مبلغین با تمام ظرفیت در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha