پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شرح ماجرا» با موضوع حماسه نهم دی، در حوزه علمیه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد حماسه نهم دی حوزه علمیه قزوین گفت: ملت ایران با حرکتی برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی، حماسه تاریخی و ماندگار ۹ دی ۸۸ را به عنوان یکی از قله های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی این باور را ایجاد کرد که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ظرفیت لازم را برای مقابله با چالش‌های پیچیده دارد و می‌تواند آسیب‌های داخلی و خارجی را ترمیم کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران هر سال علاوه بر گرامیداشت و برگزاری مراسم ها و آیین هایی ویژه حماسه نهم دی، میثاق خود را دگر بار با ولایت فقیه تجدید می کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی ثابت کردند تحت هیچ شرایطی حتی در مواقع بحران دست از حمایت از این نظام الهی و رهبری آن نکشیده و تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: امروز رسالت روحانیت وحوزه های علمیه این است که ابعاد این حماسه ماندگار وفراموش نشدنی را برای جوانان تبیین نمایند که یکی از این روشنگری ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی «شرح ماجرا» است که برای طلاب مدارس علمیه  قزوین برگزار می شود.

وی اعلام کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند تا  ۲۳ آذر برای دریافت کتاب به سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین مراجعه نمایند.

گفتنی است، به سه نفر از طلاب برتر در این مسابقه جوایز نفیس اهدا می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha