پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه ستاد نهم دی

حوزه/ مسئول امور طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حماسه نهم دی نمایانگر اقتدار نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی و دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: حماسه ۹ دی نمایانگر اقتدار نظام اسلامی و انسجام نیروهای انقلابی با محوریت ولایت فقیه بود که تمام احاد جامعه از نخبگان گرفته تا مردم عادی با هوشیاری و بصیرت تام خود و حضور در راهپیمایی، غیرت و بصیرت عاشورایی خود را نشان دادند و سیلی محکمی بر دهان دشمن زدند.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: نهم  دی پایان فتنه‌های دشمن نبود، چرا که همواره از طرق مختلف به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی ضربه‌زدن به اسلام، انقلاب و نظام بوده تا به هدف شیطانی خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: مردم حماسه‌ساز حسینی با حضور عاشورایی خود مکر مکاران و فتنه‌گران را خنثی و به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

سپس حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین نیز ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی بیان کرد: حماسه ۹  دی نشان داد که جایگاه حسین بن علی(ع) در قلب و دل این مردم ریشه دوانده و دشمنان بدانند تابلوی ماندگار عاشورا در این مملکت پایین کشیدنی نبوده و تجربه عاشورا تکرار نخواهد شد.

وی ادامه داد: بازخوانی حماسه ۹ دی برای شناخت آینده و مهار فتنه‌های پیش رو می‌تواند بسیار کارآمد باشد و به ما آموزش دهد چگونه باید برای خنثی کردن فتنه در صحنه حاضر شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha