جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان آوج گفت: اساتید مدارس علمیه باید خود را در قبال طلاب مسئول بدانند و امروز در موضوع کرونا رسالت خطیری از نظر آموزشی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، عصر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با اساتید و کادر مدرسه علمیه شهرستان آوج، گفت: با توجه به جایگاه اساتید و ارادت طلاب به آن‌ها، اساتید، پیشروان مدارس حوزه های علمیه هستند و حلقه اتصال بین طلاب، مدیر و کادر مجموعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: آنچه که امروز برای اساتید مدارس علمیه به خوبی مشهود است که بتوانند در اسرع وقت نسبت به آسیب های بحث آموزشی و نیازسنجی طلاب برنامه ریزی منظمی نموده تا بتوانیم بیش از پیش به ارتقاء سطح طلاب در همه زمینه های آموزشی، تهذیب و بصیرتی بیفزاییم.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: اساتید مدارس علمیه باید خود را در قبال طلاب مسئول بدانند و امروز در موضوع کرونا رسالت خطیری از نظر آموزشی دارند.

وی ادامه داد: تعامل سازنده و هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های موجود در مدرسه برای پیشبرد امور و حل مشکلات ضروری است.

وی با قدردانی از حضور میدانی طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان آوج در موضوع بیماری کرونا، بیان کرد: خوشبختانه طلاب و اساتید در این میدان سخت در برابر این ویروس منحوس به خوبی وارد میدان شدند که در اینجا باید یاد و خاطره امام جمعه جهادی فقید این شهر، مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی که خود از همان آغاز شیوه بیماری کرونا نه تنها در عرصه کمک به محرومین و نیازمندان، بلکه در تغسیل اموات بیماران کرونایی نیز نقش ارزشمند و ماندگاری داشتند، را گرامی بداریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha