چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ملت ایران در حماسه نهم دی پیکر نامبارک فتنه را دفن کردند و این روز در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر  شعبانلی، صبح امروز  در نشست بصیرتی حماسه نهم دی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه آوج برگزار شد، گفت: با خنثی سازی همه توطئه ها در نهم دی توسط مردم، آمریکا و انگلیس به صراحت نقش خود را در بروز این اتفاقات و رخدادها اعلام کردند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد:  حماسه نهم دی همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی که دل در گرو نظام و انقلاب داشتند را به صحنه کشاند و برگ زرین دیگری در دفاع از اسلام و ایران عزیز رقم خورد.

وی ادامه داد: ۹ دی یادآور بینش عمیق مردم، غیرت دینی، دشمن‌شناسی، پایبندی به ارزش‌ها، ولایتمداری و عشق به ائمه اطهار (ع) در بین مردم بود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد:  مردم انقلابی و بصیر ایران که به صبر انقلابی خود ادامه می‌دادند تا افراد فریب خورده از خائنین جدا شوند، در ۹ دی میلیون‌ها نفر در حالی که خشم و بغض در گلو داشتند، به خیابان‌ها آمدند و از حوادث تلخ رخ داده در عاشورا و از فتنه‌گران اعلام انزجار کردند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام سلطه با فشار اقتصادی، جنگ اقتصادی، تحریم، ایجاد فتنه و توطئه برای جدایی مردم از مسئولان و ناکار آمدن نشان دادن نظام اسلامی تمام توان خود را به کار بسته‌اند، اما هر بار با حضور مردم درصحنه مفتضحانه شکست خوردند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ملت ایران در حماسه  نهم دی  پیکر نامبارک فتنه را دفن کردند و این روز در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

وی همنچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: همه باید در همسر داری، پایداری، صبر و استقامت، ولایت مداری، زندگی شرافتمندانه و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین از خصوصیات اخلاقی و فضائل بی نظیر آن بانوی گرانقدر الگو بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha