جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن، داشتن بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، ظهر امروز در جلسه اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام سید ضیالدین هاشمی (امام جمعه فقید) این شهر، گفت: مردم قدرشناس، طلاب و روحانیون شهرستان آوج هیچگاه خدمات مرحوم هاشمی را فراموش نخواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج در ادامه به موضوع ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن، داشتن بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد:  ولایتمداری مهم‌ترین عامل موفقیت و سربلندی انسان است. امام خمینی (ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و این مهم در تمامی وصیت نامه شهدا مورد تاکید است که نمونه آن را در وصیت نامه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به وضوح می‌توان دید.

وی اظهار کرد: وقتی مردم حامی و مطیع  ولی‌فقیه شدند، به طور قطع از امام زمان(عج) ‌ نیز حمایت و اطاعت خواهند داشت و امروز روزی است که باید بیش از پیش تابع دستورات رهبری در جامعه باشیم.

حجت الاسلام  شعبانلی عنوان کرد: بالاترین شکرگزاری نسبت به نعمت ولایت، تبعیت و اطاعت محض است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج  در پایان تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه لازمه ایستادگی در برابر دشمنان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha