چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام آقا حسینی

حوزه/ امام جمعه شهر محمدیه با بیان این که مسئولین باید همیشه در خدمت محرومین به ویژه قشر معلول جامعه باشند، گفت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم، توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات قشر عزیز معلول داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی صبح امروز در آئین واگذاری واحدهای مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین، گفت: صمیمانه از اعضای شورای شهر برای اجرای چنین طرح‌هایی تشکر می‌کنم اما باید گفت پیام اصلی این مراسم این است که مسئولین باید همیشه در خدمت محرومین به خصوص قشر معلول در جامعه باشند.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم، توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات این قشر از شهروندان عزیز داشته باشند.

حجت الاسلام آقاحسینی بیان کرد: در دین آزادی بخش و انسان ساز اسلام، تمامی آحاد جامعه با هم برابرند و معیار برتری انسان، تلاش وی برای رسیدن به کمال و اثربخشی در جامعه است و فرد معلول هم از این امر مستثنی نیست و برای رسیدن به کمال باید از امکانات آموزشی، بهداشتی، رفاهی و اجتماعی برابر با سایرین بهره مند باشد.

وی اظهار کرد:  فرد دارای معلولیت برای داشتن یک زندگی مفید، پویا و اثربخش، نیازمند مساعدت و همراهی فرد فرد شما برادران و خواهران دینی است، بنابر این وظیفه دینی و انسانی ما حکم می کند تا با نگاهی توأم با مودت و احترام به این افراد بنگریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha