پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: زندگی شهید سلیمانی نمونه بارز الگوگیری از اهل بیت(ع) است و در شرایط کنونی جامعه باید بسیار مورد توجه همه آحاد مردم به خصوص نسل جوان قرار گیرد.

به گزا رش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات شهرستان البرز که در آستان مقدس امام زاده سلیمان شهرک بیدستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شجاع و دلاور اسلام و شهدای مقاومت، گفت: سردار سلیمانی به خاطر شجاعت ناشی از ایمان خالصانه و ساده زیستی و مجاهدت خالصانه و صادقانه دوست و دشمن را متحیر کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی را می توان نماد واقعی نسل پیرو اعتقادات امام راحل در ایجاد وحدت بین مسلمانان و مبارزه با استکبار دانست.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: آنچه که از زندگی و فعالیت های حاج قاسم سلیمانی برمی ‌آید، این است که ایشان اعتقادی وصف‌ناپذیر به وحدت جهان اسلام داشت و معتقد بود برای اینکه جلوی استکبار جهانی بایستیم باید وحدت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این شهید والامقام جان خود را فدای موفقیت جبهه مقاومت و ارزش‌های راستین دین و نظام اسلامی کرد.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی الگوی ولایتمداری، اخلاص و مقاومت بود و عاقبت به آرزوی خود که همانا شهدت بود نائل شد.

حجت الاسلام آقاحسینی تصریح کرد: زندگی شهید سلیمانی نمونه بارز الگوگیری از اهل بیت(ع) است و در شرایط کنونی جامعه باید بسیار مورد توجه همه آحاد مردم به خصوص نسل جوان قرار گیرد.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: اخلاص سردار سلیمانی محبت او را در دل میلیون ها ایرانی ماندگار ساخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha